вівторок, 7 квітня 2015 р.

Всесвітній день здоров'я
7 квітня міжнародна спільнота відзначає Всесвітній день здоров’я. 194 держав-членів Всесвітньої організації охорони здоров’я, серед яких і Україна, у цей день особливу увагу звертають на проблеми здорового способу життя і питання, пов’язані з поширеністю різних захворювань.
Від здоров’я молодого покоління залежить майбутнє кожної особи зокрема. Це ефективність професійної діяльності та перспектива успішного життя, розвиток знань, традицій, науки, перспектива для всього суспільства. За сьогоднішніх умов, коли у держави на охорону здоров’я бракує коштів, а більшість громадян не спроможні платити за високо-технологічні медичні послуги, найдешевше і найнадійнішим методом збереження здоров’я є вміння дотримуватись здорового способу життя.
Ми знаємо 10 золотих правил  міцного здоров'я:
1) Частіше бувайте на свіжому повітрі. Більше ходіть - це найкраща фізичне навантаження для серця.
2) Регулярне фізичне навантаження підтримує організм у тонусі. Не забувайте тренувати не тільки тіло, але й розум. Розгадуйте кросворди, вирішуйте логічні завдання, вчіть вірші - все це допоможе вам зберегти здоровий розум і тверду пам'ять.
3) Дивлячись довго в одну точку (наприклад, в монітор) ми шкодимо зору - робіть зарядку для очей.
4) Відмовтеся від шкідливих звичок. Не зловживайте кавою і міцним чаєм, не паліть.
5) Слідкуйте за своєю вагою. Зайва вага викликає збій у роботі всіх органів і систем.
6) Зменшіть кількість споживаної солі.
7) Вдихайте повітря на повні груди.
8) Гладьте живіт тільки за годинниковою стрілкою.
9) Більше смійтеся - гарний настрій і оптимізм продовжують життя.
10) Забезпечте собі повноцінний спокійний сон. Бажано лягати і прокидатися приблизно в один і той же час. На сонний час відводьте не менше семи-восьми годин.
Якщо ти знаеш ще правила міцного здоров'я, поділися,будь-ласка, з нами )))Будемо тобі вдячні!)

1 коментар: